فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

دپوی567 کیلو مواد مخدر در یک دخمه بیابانی 

فرمانده انتظامی استان کرمان:

پلیس در راستای تحقق اصل هوشمندسازی به صورت جهادی تلاش می کند  

فرمانده انتظامی استان کرمان در آئین صبحگاه اولین روز هفته ناجا گفت:پلیس در راستای تحقق اصل هوشمندسازی به صورت جهادی تلاش می کند و این اصل در استان کرمان با جدیت در حال اجرا است. 
کد خبر: ۱۳۴۱۶۱۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،سردار عبدالرضا ناظری،با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت:حضور همه مهمانان،جانبازان،خانواده شهدا ودیگر مسئولان که در اولین روز هفته ناجا قدم بر چشم مجموعه انتظامی گذاشتند را خیر مقدم می گوییم و باید گفت ماه ربیع بهار ماه ها  و سرآمد آن میلاد خجسته حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.

وی افزود:هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنم ارائه گزارش عملکرد نیروهای سختکوش انتظامی به مردم است و همچنین فرصت مناسبی برای ارتقا و جلب مشارکت بیشتر مردم است و سازمان ها و نهادهایی که در تامین،حفظ و ارتقای امنیت سهیم هستند با حضور بیشتر خود می توانند هر سال بیشتر از سال گذشته در مسیر توسعه امنیت گام بر دارند.

سردارناظری،به تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ناجا با ارائه برنامه های سال آتی خود منطبق با ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش می کند که در جامعه امید آفرینی کند که در این رابطه رهبر معظم انقلاب در فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده اند که مردم می خواهند نیروی انتظامی قوی و مقتدر،هوشمند و پیچیده و سالم و امین باشد و از اینرو شعار امسال هفته ناجا نیز برگرفته از این فرموده است که به عنوان پلیس هوشمند،امنیت پایدار نامگذاری شده است.

سردارناظری،تصریح کرد:نیروی انتظامی پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تحقق هوشمندسازی در کشور، بلافاصله قرارگاه هوشمند سازی را راه اندازی کرد و بنا داریم تا پایان سال جاری به اهداف پیش بینی شده در این حوزه دست یابیم.

وی با تاکید بر ارتقاء مولفه های هوشمند سازی در جهت صرفه جویی منابع و کاهش خطاهای سازمانی ادامه داد:از آنجا که پلیس در لحظه باید برای اجرای ماموریت های خود تصمیم گیری کند از این رو این تصمیم گیری صحیح و به موقع نیاز به هوشمندی دارد و نیروی انتظامی با بهره گیری از جوانان نخبه و مومن خود در این مسیر حرکت می کند.

این مسئول ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قرآن کریم نیز به ابعاد مختلف امنیت نگاهی جهان شمول دارد تصریح کرد:در همین رابطه ولایت پذیری و ولایت مداری،وحدت،حفظ اقتدار نظام و قاطعیت در برخورد با اخلالگران از عوامل تحقق امنیت پایدار به شمار می رود و همین مولفه ها امنیت پایدار را خلل ناپذیر می کند که پلیس جمهوری اسلامی نیز در مکتب حاج قاسم سلیمانی به سمت برقراری امنیت پایدار در جامعه گام بر می دارد.

وی در ادامه به بخشی از خدمات نیروی انتظامی طی یک سال اخیر در استان کرمان اشاره و بیان کرد:از مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیون و 800 هزار تماس با 110 برقرار و 3 میلیون و 260 هزار خدمت ترافیکی به مردم ارائه شده است و همچنین ارائه 30 هزار خدمت در حوزه گذرنامه و ارائه 35 هزار خدمت در حوزه وظیفه عمومی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در یک سال اخیر بوده است که در کنار این ها ارائه 10 هزار خدمت مشاوره ای را به مردم استان کرمان داشته ایم.

وی اظهار داشت:تشکیل قریب به 280 هزار پرونده قضایی محصول تلاش و همت همکارانم در پلیس پیشگیری طی یکسال اخیر بوده است و رتبه برتر کشوری در حوزه مبارزه با مواد مخدر را نیز داشته ایم به نحوی که در یک سال اخیر 176 تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد افزایش داشته و در این مدت ارزش کالاهای قاچاق به 350 میلیارد تومان رسیده است.

سردارناظری،کاهش 30 درصدی تصادفات،کاهش 8 درصدی کشته های حوادث رانندگی و کاهش 9 درصدی مصدومان تصادفات را از دیگر موفقیت های پلیس استان برشمرد و تصریح کرد:نیروی انتظامی کرمان در کمال همراهی و همکاری با سایر نیروهای مسلح در دوران شیوع ویروس کرونا نیز در صف خدمت به مردم و همراه با مدافعان سلامت به عنوان سربازان خط مقدم سلامت جامعه بوده است.

وی در پایان تاکید کرد:نیروهای تلاشگر پلیس همواره آماده اند که سلامت خود را فدای سلامت مردم،آرامش خود را فدای آرامش مردم، آسایش خانواده های خود را فدای آسایش مردم عزیز و جان خود را در برقراری امنیت و با اقتدار توام با مروت و مهربانی در راه امنیت و آرامش مردم فدا کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها